Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Οι συλλογές μου από: Αντίκες ραδιόφωνα, εργαλεία κ.α.

Ραδιόφωνο Philips της συλλογής μου

Σε λίγο καιρό θα σας παρουσιάσω την (μικρή)συλλογή μου, από νομίσματα(κυρίως Ελληνικά),αντίκες ραδιόφωνα(συσκευές ήχου), εργαλεία(κυρίως γεωργικά και οικιακά), τηλεκάρτες κ.α.

Όσοι με γνωρίζουν προσωπικά, ξέρουν την "ερασιτεχνική" τρέλα μου για την συλλογή αντικών και διάφορων πραγμάτων που κυρίως χρησιμοποιούσαν οι παππούδες μας, επομένως είναι και κάπως παλιά και πλέον δεν χρησιμοποιούνται και για να τα βρεις, ή πρέπει να πέσουν κατά λάθος στα χέρια σου ή να τα αγοράσεις(αδρά).

Τις διάφορες μικρές συλλογές μου τις ξεκίνησα από πολύ μικρός και δεν σας κρύβω ότι η πρώτη μου δεν ήταν άλλη από μία ανούσια συλλογή κλειδιών αυτοκινήτων που έβρισκα πεταμένα δεξιά και αριστερά , όταν ήμουνα ακόμα μαθητής στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού(αυτή η συλλογή δεν υπάρχει).

Την ύπαρξη αυτών των μικρών συλλογών μου , αλλά και των μεμονωμένων παλιών αντικειμένων, σε λίγο καιρό θα τις μοιραστώ μαζί σας, καθώς η αγάπη μου για αυτά με κάνουν να τα προβάλω και από αυτό το μικρό...

Δεν υπάρχουν σχόλια: