Τρίτη 12 Ιουλίου 2016

Λείπεις από δίπλα μου... το νέο τραγούδι του Στράτου Βήττα σε μουσική Γιάννη Κουρκουμέλη και στίχους Στέργιου, Θοδωρή, Σταύρου, Γιώργου Βήττα και Βασίλη Λυρή.

Λείπεις από δίπλα μου…

 H απώλεια ενός αγαπημένου προσώπου… Του γιου, αδερφού, θείου και φίλου, Βασίλη Βήττα οδήγησε στην ανάγκη να εξωτερικεύσουνε και να καταγράψουνε τα συναισθήματά τους κάποιοι σε μια κόλλα χαρτί.
 Έτσι, τα αδέρφια του Στέργιος, Θοδωρής, Σταύρος και Γιώργος Βήττας, έχοντας τον ίδιο πόνο και καημό, καθώς το πλήγμα της απώλειάς του, ήταν εξίσου μεγάλο για όλους, φτιάξανε με τη βοήθεια και του πολύ καλού και κοινού τους φίλου, Βασίλη Λυρή(Στιχουργός), τους στίχους του συγκεκριμένου τραγουδιού με τίτλο «Λείπεις από δίπλα μου...», όπου την μουσική επένδυση και ενορχήστρωση, υπογράφει ο γνωστός μουσικοσυνθέτης και Μαέστρος, Γιάννης Κουρκουμέλης.

 Ο Στράτος Βήττας που ερμηνεύει το συγκεκριμένο τραγούδι, είναι ο πατέρας του και τραγουδιστής, όπου επί σειρά ετών συνεργάστηκε με τον γνωστό μουσικοσυνθέτη Γιώργο Μπούρα καθώς και με πολλούς καταξιωμένους τραγουδιστές προηγούμενων δεκαετιών, όπως ο Στράτος Διονυσίου, ο Κώστας Κόλλιας, Φωτεινή Μαυράκη κ.α. .

 Το συγκεκριμένο τραγούδι είναι μία κατάθεση ψυχής, διότι είναι βγαλμένο μέσα από την καρδιά όλων όσων συμμετέχουν σε αυτό... 

 ΥΓ. Παράληψη θα ήταν από μεριάς μας αν δεν αναφέραμε πως μουσική στο συγκεκριμένο τραγούδι έχουν παίξει εκτός από τον μουσικοσυνθέτη Γιάννη Κουρκουμέλη οι: Στέργιος Βήττας, Μπουζούκι / Μπαγλαμά Θοδωρής Βήττας, Πλήκτρα και Σταύρος Βήττας, Ηλεκτρική Κιθάρα.

Ακούστε το υπέροχο νέο τραγούδι εδώ:



Στίχοι:

 ΛΕΙΠΕΙΣ ΑΠΟ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ… 

 Λείπεις από δίπλα μου μα όχι από κοντά μου
 Τον τρόπο βρίσκεις και ‘ρχεσαι συχνά στα όνειρα μου
 Μου λες αν θέλεις ψάξε με μέσα στις αναμνήσεις
Σε όνειρα ανεκπλήρωτα που θα θελες να ζήσεις

 Πέσανε νωρίς οι τίτλοι του τέλους
Εγώ με ένα γιατί και συ με τους αγγέλους
 Παράλληλες ζωές μπορεί τώρα να ζούμε
 Μα θα ‘ρθει η στιγμή που θα ξαναβρεθούμε
 Και τότε όλα θα τα πούμε

 Λείπεις από δίπλα μου μα όχι απ’ την καρδιά μου
Και όταν κλαίω γίνεσαι εσύ τα δάκρυά μου
 Μου λες θα είσαι πάντα εδώ όσο δεν σε ξεχνάω
Αθόρυβα όταν έρχεσαι τις νύχτες που πονάω...

 Πέσανε νωρίς οι τίτλοι του τέλους
Εγώ με ένα γιατί και συ με τους αγγέλους
Παράλληλες ζωές μπορεί τώρα να ζούμε
 Μα θα ‘ρθει η στιγμή που θα ξαναβρεθούμε
 Και τότε όλα θα τα πούμε

 Πέσανε νωρίς οι τίτλοι του τέλους
 Εγώ με ένα γιατί και συ με τους αγγέλους
 Παράλληλες ζωές μπορεί τώρα να ζούμε
 Μα θα ‘ρθει η στιγμή που θα ξαναβρεθούμε
 Και τότε όλα θα τα πούμε...


Πηγή: aprosmeno

Δεν υπάρχουν σχόλια: